Embed

Selena'ya Yüklenmekten Vazgeçin Artık !

Jelena başladığından beri kızı bir rahat bırakmadınız.Geçen günde okudupum bi yazıda Jelenanın sahte olduğunu söylemişler.Tabi ki bi Beliber sayfasında. Ya zaten olan olmuş biten bitmiş hala karnınızdaki sanc ne ? Ayrıldılar işte bi rahat bırakın ızı.! Bende bi Beliber ım ve kardeşlerimi çok seviyorum.Ama aynı zamanda Selenatorüm.Ve Jelenayıda destekliyordum.Ama Selenanın 2 sendir çektikleri, hakkında söyleneler yetti bence.Jelene devam ederken haklılar diyordum.Kendi görüşleri diyordum ama bittiği zaman hala çamur atma derdindesiniz.Jelena Justin ve Selena dan oluştu.Selenaın hatalarından değil.! Selena Justini kullanıp ünlenmiş.Hayır! onlar 2011 de çıkmaya başladılar ve Selena o yıl Hit The Lights la çok sattı.Daha öncesinde Justine kardeşim dedmişti.Biliyoruz.Bunu söylediğini Selena ve Justinde biliyor ve eğer bu bi sorun olsaydı çıkmazlardı.Demekki değildi.Saht diyorlar neresi sahte ? Sözde twitterda şöyle konuşmuşar:

Justin Bieber:Ne oldu suskunsun bu günlerde ?
Selena Gomez:Ölüm tehditleri alıyorum! Suskunluğumu bu şekilde açıklıyorum.
Justin Bieber:Biraz sabırlı ol.Ben de o güzel şahane kızları kaybediyorum.Güneş ışınları gibi parlayan o kızları..
Selena Gomez:Sabırsız oluyorum işte! Tanrım bu ne işdir !
Justin Bieber:Albümlerimizin çıkması için bunu yapmak zorundayız.Birbirimizi sevmesekte.
Selena Gomez:Sen milyonları seviyorsun.Ben tek bir kişiyi seviyorum.Onu sen bilmiyorsun.İnternettede araştırma.
Justin Bieber:Spikerler veya twitter kullanıcıları bu private mesajlarını göremezler değil mi? Yanarız yoksa! Ne albüm kalır nede hayran!
Selena Gomez:Şu sıralar sendende bendende nefret ediyorlar.
Justin Bieber:Olsun,elbette yeniden sevecekler albümlerden sonra...
Selena Gomez:Daha önceden bunu çok yaptım.Waverly Place'de bile öpüşmek hoşuma gitmişti.Seninle öpüşmek istemiyorum.
Justin Bieber:Sus o yalancı erkeklerle öpüşürken hissettiğin duyguyu duymak istemiyorum.Albüm yapıcılarıyla konuşacağım.
Selena Gomez:İyi edersin senin hayranların bana tehdit yağdırıp laf sokuyorlar !
Justin Bieber:Şimdilik varsayma.
Selena Gomez:Ben şimdilik şekerleme yapacağım.Git sende !
Justin Bieber:Gidiyorum.Canının cehennemine!

Bumudur yani ? saçma oldğu aşikar.Twitterdan bahsediyoruz arkadaşlar sizce bunu gören birisi anında paylaşıp Jelenayı bitirmezmiydi ? Ayıca kaç sen öncenin kim bilir şimdi mi ortaya çıktı.Hemde Beliber tarafından.Evet Beliberlar küçük görürlmemeliler ama araşatırma gereği duyulsaydı araştırııp bulunurdu ki niye araştırılsın ? Sözde ilişkiyi başlatan Mandy olmuş.Sahte ilişkiyi ! Nedeniyse önceden ünlü olması.Geçmişe neden bu kadar takılıyorsunuz anlamıyorum.Olan olmuş biten bitmiş siz hala kızın yakasından düşmediniz.Ayrıldılar işte bayram etmeniz gereken yerde hala oturup böyle şeyler mi uyduruyosunuz ? Beliberlara yakışmıyor.Benim kardeşlerime yakılmıyor.Bırakın artık Selena da rahata etsin Justinde.Justin kiminle çıksaydı bu kız yine hayallerimizi yaşıyor olmayacak mıydı? Bir beliberla çıkmasını istiyoruz değil mi? Selena da bir beliiberdı !! Sırf idolümüzle çıktığı için sürtük oldu.Spring Breakers ta oynadığı için sürtük oldu.Kimse böyle şeyleri hakedemez.Sırf bazıları diyor diye Jelena bitmedi.Ve yine bazıları diyor diye Selena sürtük değil.!

Yorum Yaz
Bu içeriği paylaşın!
Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !